Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 11 januari 2010 21:42

Tänk alla gånger som man märker att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls. Tänk alla gånger som vänner sagt att du, bara du är det bästa dom haft - dom vill ditt bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram, men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls.


Tänk alla gånger jag suttit med gråten i min hals. Gått ner i depressioner, då mår man kasst! De gånger jag inte har stått för det jag lovat, vänt kappan efter vinden i hopp om att allt ska ordna sig. Tänk alla gånger som jag suttit hemma istället för att hänga med såkallade vänner på fester. Ensamma hemmakvällar med mig själv och ingen annan, fast i sällskap med mina tankar lät jag timmar vandra.


Tänk alla gånger som jag ångrat saker jag sagt, ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt. Gånger jag sårat andra utan att mena det, jag ber om ursäkt nu - förlåt, men jag menar det.


Jag tänker tillbaka, torkar tårar efter alla gånger som jag fått mitt hjärta krossat & alla dom som bara varit vän på låtsas. Tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skit, tänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt liv - tänk dig en värld som rasar, tänk dig människor jag älskat - lärt mig hata. Tänk alla gånger som jag varit ensam, tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat - tänk dig ett liv i tårar när man blivit sårad.


Tänk alla gånger som dom sagt att dom ska hjälpa mig, sagt att dom ska älska mig, vad hade jag förväntat mig? När saker blev som dom blev - mina problem blev saker som förändra det som fått mig att le.


Tänk alla gånger som jag suttit där själv & gråtit tårar för ett helt liv bara under en kväll. Tänk alla gånger som jag inte sett en framtid - det här är ingen saga, det här är min sanning.


ibland behöver man bara få ur sig lite .

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards