Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 17 januari 2010 18:45

Godkväll!


Vilken härlig dag! Gick över till Johan och hämtade hem Hugo klockan 15.00 Vi knatade ner på affären, och sedan hem för att bara ta det lugnt. Grejsat lite med lego, spelat spel, lagat mat & bara varit tillsammans. Det har varit en väldigt bra dag idag. Inget trots, inget bråk, inget tjafs.. Hugo har varit fantastiskt snäll och gó idag. Jag tror att det beror på att han känner av mitt lugn & att han känner och ser att jag mår bra! Det är så det ska vara.. lugnt & tryggt.


Hugo sitter i badet nu, och sedan är det läggdags för honom. Jag ska ta och poppa lite popcorn sen till filmen (Scream 2) som börjar klockan 21.00 och krypa ner i soffan och kika på den, och sedan blir det läggdags för mig också. Imorgon är det en ny dag med nya tag som gäller! :-)


Har tänt massa ljus överallt. Invigt min äckligt snygga ljushållare som sitter på väggen i hallen också. Jättemysigt! Man blir lugn av ljus har jag märkt :)


Nu ska ja ta upp min prins ur badet.


- - -

Jag Älskar Dig <3

Av Linda Lindqvist - 17 januari 2010 15:42

Vilken tur jag har! Jag har verkligen kommit på hur jag vill leva & nu när jag har svart på vitt att min dröm kommer gå i uppfyllelse så är det självklart att jag kommer ta chansen. Vem skulle inte ha gjort det, liksom? :-)


- -


Jag trivs i min tillvaro. Visst finns det saker som kunde vara bättre, men samtidigt finns det saker som kunde varit sämre också.. men om det är någonting som jag har lärt mig av dessa 20 år av mitt liv så är det att slå döv-örat till när moggisar försöker trampa ner en. Så tror jag nog att många tänker! Men det är många som inte riktigt kan göra det. Jag har lärt mig det, för det finns väldigt mycket mer om mig som inte ens min förra bästa vän vet. Men samtidigt.. det hör till det förflutna. Jag klarar av kritik, jag klarar av allt. För jag har tagit mig så långt :-) Och jag är stolt över mig själv pga det.


Haha, naturligtvis är jag inte stolt över alla fel-vägar jag tagit i livet. Men samtidigt så vet man inte vad som finns bakom nästa hörn. Ibland måste man chansa. Det vet du också.. för du har gjort precis samma sak.

Av Linda Lindqvist - 17 januari 2010 11:37

Godmorgon.


Igår vart det fest - dom flesta var fulla som kastruller. Men jag höll mig till juice & lösgodis. Orkade verkligen inte hinka alkohol och må dåligt idag när jag får hem lillälskling.


Drömde väldigt sjuka drömmar inatt. Jag gjorde en abort i början av 2009, och skulle egentligen ha fött barnet i december. Har mått skitdåligt pga aborten under en väldigt lång tid och gör det naturligtvis än idag. Inatt drömde jag att jag födde, och det var tvillingar !? Dock var den ena redan 6 månader gammal, och den andra var jätte liten. Och jag glömde barnen överallt. Jag tog vagnen och gick, men barnen glömde jag hemma jämt. Hm?


Idag får jag somsagt hem Hugo. Och jävlars vad jag har längtat efter honom! <3


- - -

Shit happens, life goes on!

..det gäller att tänka i dom banorna ibland, trots att det är förbannat svårt ibland.


Du vet, att en del av mitt hjärta kommer alltid att slå för dig.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards