Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 4 januari 2010 22:26

Godkväll .


Är astrött, men vill ändå kasta in ett inlägg.


Vid lunch idag gick vi iväg till blodriskan för att träffa Sandra & Diaz (Hugos lillebror) för första gången. Det gick väldigt bra & vi hade jätte trevligt. Sandra var en väldigt mysig & gó tjej, och Diaz var ju helt underbar :-) Hugo tyckte också att det var jätteroligt, så vi ska träffas igen på onsdag.


Sedan var jag iväg till Malin och permanentade håret.. och vad ska man säga? Kanske ska ringa och höra om "the poodels" behöver en till medlem i bandet? Helvete vad stort mitt hår blev! :-) Haha, men jävlar vad läckert det blev!


Hugo och jag la oss i sängen vid 21.00 och pratade om dagen som har varit, och han är nöjd och glad :-) Låg och berättade lite historier för honom, men det slutade med att det var han som låg och berättade sagor för mig som han kom på medans han berättade.


"En gång, så skulle jag och morfar åka ner till fotbollsplanen, och där hittade vi ett gult litet hus som det bodde troll i, så jag som är så modig skulle gå in och titta om det fanns troll där.. och då sparkade morfar en fotboll i väggen på huset när jag var där inne så jag blev rädd.. eller nej, jag är ju modig så jag blev inte rädd. Då klädde jag ut mig till ett troll och skrämde morfar så han sprang ända hem".


min älskade unge !

 

Helvete vad jag älskar min unge! Han är det finaste i hela världen, och jag älskar att ha honom hemma hos mig. Att få krypa ner tillsammans med honom på kvällarna är nog det bästa som finns. Jag lever för mitt barn.. har alltid gjort & kommer alltid att göra. I LOVE HIM !!!


nu ska jag krypa ner i säng & bara ligga o sakna!

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards