Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 8 januari 2010 13:28

Eftersom jag har så förbannat tråkigt nu, så tänkte jag lägga ut tre av mina absoluta favoritlåtar . Varje låt har sin betydelse för mig . Den första har hjälpt mig igenom många av mina svåra tider . Dom två andra får mig att tänka på någon jag tycker om extremt mycket , efersom det är "våra" låtar .


http://www.youtube.com/watch?v=GIFhst3DwPE


- den första , helt fantastisk i mina öron .


http://www.youtube.com/watch?v=VE1FILogdUE


- får mig att rysa .


http://www.youtube.com/watch?v=INP5ohS55ic&feature=related


- har lyckats satt ett djupt spår i hjärtat , bara av en dans :-)



Av Linda Lindqvist - 8 januari 2010 00:13

Godkväll.


Det finns ett ord som jag har såna blandade känslor för. Ett ord som kan vara både positivt & negativt. Det ordet är s a k n a d . Att sakna någon så fruktansvärt mycket så att man har en stor sten i hjärtat som bara växer sig större och större ju längre tiden går innan man får träffa den man längtar .


När man verkligen längtar efter någon så mycket att det gör ont , vad gör man ? Väntar ut tiden ? När man omöjligt kan få hit denna människa nu . Försöker man klara vardagen ändå ? Usch , vilka blandade känslor . Jag vill bara bli omhållen nu . Omhållen & få höra orden "jag släpper dig aldrig" .


Min värld är påväg att bli ljus igen . Jag börjar äntligen se vägen framför mina fötter igen . Eftersom jag rensat bort alla "energitjuvar" och istället ersatt dessa med fina, varma & härliga människor . Människor som verkligen ser m i g .


Jag är påväg mot toppen av mount everest . Jag har en lång väg kvar framför mig , MEN.. jag är påväg , och det är huvudsaken! Eller hur ?


Men.. denna ständiga saknad efter någon som är så älskad .

Det är svårt att älska . Lika så sakna . Men båda har något positivt !

[v]

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards