Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 29 januari 2010 14:33

Tjoho.

Uh, jag har fortfarande inte återhämtat mig efter onsdagens bravader. Meningen var att jag skulle ta det lugnt, men det slutade med några drinkar för mycket. Dock hade jag skitroligt och var tok-speedad hela kvällen. Johan fick sig nog ett gott skratt på hemvägen också. Tydligen så sjöng jag så att hela bruket måste ha vaknat.


Kvällen började hemma hos Matte tillsammans med Matte & Davve. Satt och snackade skit och härjade. Sedan kom älskling & det blev mer härj. Därefter blev det en krogsväng, och jag hade en sjukt rolig kväll! :-)


Igår mådde jag som jag förtjänade. Klev upp ur sängen någongång på eftermiddagen, packade iordning lite och sedan begav vi oss till Storvik där jag nu befinner mig.


Johan är och jobbar, men slutar snart. Vid 16.30 ska vi iväg och fika med hans kusin, och ikväll blir det myskväll för hela slanten. Tänkte laga tacos ikväll & bevisa att jag inte alls är totalt oduglig i köket :-) Vanligtvis är det Johan som sköter köks-delen.. men ikväll är det jag som ska fixa :)


Imorgon bär det av till Järbo för att käka hemma hos pappa - det ser jag fram emot :) min bästis!


Huh, nä om man skulle försöka få någon styr på frillan kanske? Sen invänta älskling och brotta ner honom i sängen och visa vem som bestämmer! ;-)

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards