Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 3 januari 2010 22:32

Att ha kraften att va' stark, att ha vishet att va' klok. Allt det där, det lär du dig tillslut. För på resan som du gör nu, alla frågor vill ha svar. Det är du som väljer vägen, det är du som ger och tar. Se himlen nu, öppnat hjärtat & känn dig fri. Var det livet lät dig bli. En dag är du glad att du är du.


Du får lära själv att leva, ingen finns att ta din hand. Med förtröstan, tro och tillit ska du växa.


Men så lär du dig tillslut utav det du själv lär ut, du tar din plats bland dom du håller av. Sånt som du har drömt om, den längtan som du haft. Se du hur du närmar dig ditt mål nu, och du tog dig dit av egen kraft.


- - -


Den texten känner jag igen mig själv i :)

Av Linda Lindqvist - 3 januari 2010 13:11

hallåj.


Jag har äntligen fått hem min älskade unge! <3 i looove it. Denna vecka är vi som sagt ledig från allt som heter dagis & skola och jag ska ta vara på tiden tillsammans med min största kärlek så gott jag bara kan.


Idag är jag sjukt trött, dock. Gjorde ingenting "speciellet" (eller jo, men inget ansträngande), så jag borde inte vara trött. Men jag har inte gjort annat än att sova den här veckan som har varit känns det som.


- - -


i can't stop loving you! <3

jag kan inte & jag vill inte få stopp på dessa känslor .

jag älskar det .

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards