Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 7 januari 2010 18:10

Godkväll.


Jag har jordens mensvärk. Går inte att förklara i ord - men helvete vad ont det gör!!! Alvedon & ipren är min räddare just nu.


Hoppas att alla har haft en bra dag, för det har minsann vi haft!

Klev upp strax efter klockan 9.00 Gjorde oss klara och slappade runt en stund tills klockan blev 11.00 och jag hade tvättid. Satte igång med tvättandet och runt 11.30 kom Sandra & Diaz hit. Vi fikade och snackade skit tills klockan helt plötsligt var efter 14.00, och Diaz somnade på golvet :-) Lillkillen då.


Dom åkte efter 14.00, och vi fortsatte tvätta. Vi har käkat för en stund sedan & nu sitter Hugo i badet och plaskar. Ska snart ta upp honom och sedan är det läggdags. Han ska ligga i sängen klockan 19.00 eftersom han ska upp 6.30 imorgon för att åka till Stockholm. Älsklingen min!


Rossa kom hit i eftermiddag också så vi kunde ta sprutan på Hugo. Idag gick det bra att prata med honom.. han brukar kunna vara förbannat envis & trökig men idag gick det över alla förväntningar bra! I vanlig ordning rotade han igenom alla skåp och lådor efter godis.. men det har jag vant mig med nu. Karlar!


Sååå.. efter jag stoppat älskling i säng så ska jag diska & plocka lite och sen krypa ner i sängen själv. Måste bli en tidig kväller för mig någongång också. Har inte somnat före 00.30 på hela veckan. Brukar bli runt 01 jag somnar. Huh.


Nä, slutsvamlat. Dags att knöla upp Hugo ur badet.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards