Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 31 januari 2010 19:51

Leder sakta genom livet fram, stannar till och njuter ibland.
En krokig väg där man lätt går fel, och stegen styrs av en rastlös själ.

Saknat nån' jag kan lita på, prata med och som förstår.

Äventyr är bäst när man är två.


Du är den som ger mig lust igen, och vet precis vad jag vill ha.
Tar hand om mig som en äkta vän, och får mig att må riktigt bra.

Tiden spelar ingen roll för oss, vi gör ändå som vi vill förståss.
Äntligen har jag hittat hem, jag borde gjort det för längesen.
Lycklig över att träffa nån', som förstår vad det handlar om.
Äventyr är bäst när man är två.


Du smittar av dig med ditt skratt,
har du också tänkt på att ingenting går upp mot att va' två.



<3  

Av Linda Lindqvist - 31 januari 2010 17:00

Hallådär!


Igår kväll drog jag & Johan hem till pappa och umgicks. Åt god mat, god efterrätt och hade det bara mysigt. Tittade på projektorn på Metallica & bara slappade. Åkte hem runt elva-tiden, men svängde förbi Matte Granath och lånade "Paranormal Activity" innan vi åkte hem också. Sist jag såg den så vågade jag inte sova på fyra nätter.. men inatt gick det bra. Jag visste ju vad som skulle hända så det gick vägen :-)


Idag vid lunch så kom Sandra & Diaz. Och strax efter som kom så kom Hugo hem från Rossa :-) Min älskade unge! Nu är han min i 1 ½ vecka. Så det blir en riktig mysvecka tillsammans. Dock så ska han sova hos pappa på lördag då jag ska ut med brudarna & shejka ass på dansgolvet.


Nu sitter vi här & ser dum ut. Johan kommer väl om en stund. Han skulle köpa med sig kina-mat när han kommer :) -gött-. Sen blir det till att göra kväller, eftersom Hugo ska upp på dagis imorgon. Så vid 19-tiden ska han sova.


- -


Känns skönt att vissa saker har löst sig nu! Alla ska må bra, då är det som bäst :)

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards