Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 5 januari 2010 12:10

Hallåjs.


Var jättetrött igår när jag bloggade sista gången & trodde att jag skulle slockna direkt när jag slog av datorn. Men icke! Strax efter 01.00 somnade jag. Vaknade vid 7.00 av att grannarna skrek och bråkade i vanlig ordning.. undra hur många gånger jag varit sugen på att gå över & spöa dom? Hmpf.


Vi kom nyss hem. Niclas kom och hämtade oss och körde ner oss på stan en sväng. Gick in på lindex & köpte hårspray & hårmousse (?), två hårband, glittergrejs till håret & en tröja till Hugo. Måste försöka få någon ordning på håret eftersom det står åt alla håll :-P Men det är läckert som fan ändå! :)


Vi ska fixa lunch om en stund.. blir sen lunch eftersom vi åt så sen frukost.


Efter lunch kanske vi drar oss ut och åker bob i backen.. dock är Hugo väldigt trött av någon anledning. Han sov till 9.00 idag men är ändå trött! Han blir nog väldigt uttråkad av att vara hemma från dagis också.. han längtar tillbaka dit, men börjar inte förän på tisdag (om en vecka).


På fredag ska vi till Stockholm också. Undra om jag och Johan kommer att slå ihjäl varandra innan vi kommit dit? Så drygt att vi aldrig kan hålla sams, men det är inte så konstigt eftersom han är så korkad & jag är så smart.


Efter att vi har varit där så blir vi avsläppta i Gävle, så ska vi umgås med Emma & barnen :-) Det var läääänge sen nu, så jag saknar min gumma nu.


Mer då? Kanske dags att göra någon nytta.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards