Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 21 januari 2010 20:10

Godkväll!

Hoppas alla har haft en bra dag.


Jag har haft en supermysig dag. Hämtade Hugo på dagis klockan 15.00, och strax därefter kom Sandra och Diaz och hälsade på. Sandra är verkligen en härlig människa! Är glad över att jag träffat henne & hennes fantastiskt fina son. Vi har så fina barn, men det är inte så konstigt.. dom är ju syskon! :)


Här kommer lite gamla & nya bilder som jag fann på datorn också.



Jag, 17 år.


Hugo i badet, ca ett år sedan.


Min älskade Elsa. Åh, så jag saknar den donnan!


Min fina Johan <3


- - -


Nu ska jag ta en dusch, sedan krypa ner i soffan framför en film.

Ha det gott! :-)        

Av Linda Lindqvist - 21 januari 2010 11:36

Förresten.. Jag kan va´ go jag också. Lyssnar på nu en låt som jag bara älskar texten på. När jag träffade min sötnos & vi hade bestämt oss för att satsa på allvar, så skickade jag denna text till honom :


Du, för mig finns bara du. Bara dig som jag ser, jag vill bara ha mer och mer.

Jag, jag vet hur det borde va'. Borde va' här hos mig, för det är nå't i dig som jag ser. Och i en mycket bättre värld, så är du alltid här.

 

Idag och imorgon, och från och med nu - det finns ingen annan, det finns bara du. Det enda jag vill är att vara där du är, i en mycket bättre värld.

Idag och imorgon, och hela mitt liv, det finns inget annat - det finns bara vi. och vad som än händer och vart du än går - så finns jag där idag och imorgon ändå.

 

Vi, det borde vara vi. Du och jag, varje dag, det är allt jag vill ha i mitt liv.

Och i en mycket bättre värld, så är du alltid här.

 

Jag kommer alltid va' här. Idag och imorgon.

Av Linda Lindqvist - 21 januari 2010 10:03

Hejhopp.


Astrött. Sängen lockar, men skurmoppen och dammsugaren ropar. Dock fick jag ett vansinnesutbrott på moppen nyss. Pinnjäveln gick av! Men med el-tejp funkar allt.. tills vidare. Örsk' inte ranta iväg o handla någon ny nu heller, det får jag ta... en annan gång?


Väntar på att vardagsrummsgolvet ska torka, så jag sitter här med fötterna på bordet och väntar. Smålyssnar på.. ehm.. barbados! Ibland skäms jag över mig själv.


Igår kväll protesterade Hugo ganska rejält vid nattningen. Han protesterar alltid. Antingen genom att kasta iväg nallen fyrahundratrettiofem gånger, eller genom att gnälla. Men igår hade han sönder påslakanet på täcket! O_o. Jag kan inte fråga "varför har han sån't humör?" för humöret har han naturligtvis ärvt efter mig. Jag är en riktig surfitta och blir lätt förbannad, men inte sliter jag sönder saker, väl?


Anyway, han somna tillslut och jag fick min efterlängtade dusch. Helvete vad skönt det var. Orkade inte blåsa håret igårkväll heller & när mitt hår blir blött så blir det extremt lockigt pga permanentningen. Men att ha permanentat hår & lägga sig med blött hår var ingen höjdare imorse, kan jag säga. Jag såg mig i spegeln & spegeln sprack, förfan! Såg hemsk ut. Hemskare än vanligt, och då är det sjukt illa!


Åh, igår fick jag också en såndär äckligt sjuk längtan tillbaka till Benidorm, Spanien. Låg och tänkte på när jag & mamma satt på balkongen i bikini med en varsin bok & en varsin öl och en massa godis och bara njöt av värmen. Promenaderna vid stranden och allt badande och solande!

..och så tittar man ut genom fönstret nu och tänker bara "FUCK!". Jävla vinter, jag hatar skiten. Give me a utomlandsresa, forfucksake.


Sluttjabblat. Nu har golvet torkat.. så nu ska jag ta tag i resten tills jag dör av utmattning och... dör.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards