Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 22 januari 2010 18:54

Godkväll.


Vilken mysig dag det har varit. Jag & Hugo har inte gjort särskillt mycket. Bara slappat runt och myst hela dagen. Johan kom efter jobbet, men stack iväg ganska direkt för att åka och träffa kusinen sin :) Fixade käk och donade lite och älskling kom tillbaka. Sedan var vi bara legat på soffan alla tre och kikat på bolibompa och bara haft det mysigt. Nu har mina två favoriter stängt in sig på Hugos rum för att läsa godnattsaga. Johan ska dra iväg och umgås med grabbarna sen, så jag tänkte slänga igång en film och bara ligga och ta det lugnt :-) Skönt.


världens finaste ! <3


Jag trivs så hemskt bra nu. Jag älskar det här.  

Av Linda Lindqvist - 22 januari 2010 13:23

Hallå.

 

Nu är det äntligen helg. Två dagars "sovmorgon". Eller det blir nog ingen sovmorgon eftersom Hugo måste i säng i tid även fast det är helg. Han åker ju till Rossa på söndag och Johan jobbar förmiddag, och då börjar Hugo på dagis klockan 6.30 på morgonen. Så för att underlätta lite för Rossa så vänjer jag Hugo vid tidiga kvällar, så det inte blir en sån hemsk omställning för honom.


..vad händer i helgen? Idag blir det inte så mycket. Hämta Hugo på dagis klockan 15.00, sen blir det bara en mysdag hela dagen och kvällen. Han är väl förmodligen trött efter dagis, så vi tar en slappdag. Får se om Johan kommer förbi och umgås lite med oss efter jobbet innan han ska iväg och umgås med grabbarna grus :-)


Imorgon ska vi iallafall träffa Sandra och Diaz igen, så det ska självklart bli kul! Får se vad vi hittar på. Snacka en massa skit & bara umgås, precis som det ska vara. Vi taggar utgång den 6:e februari också. Det kommer bli super :)


Nästa helg drar jag & älskling upp på en helkväll i järbo hos pappa. Käka lite gott, bara umgås & jag ska se Metallica konserten på projektorn. Sen får dom roa sig med vadfan dom vill om dom inte vill sällskapa mig :-) För jag ska se!


Har mycket roligt att se fram emot nu. Det är alltid roligt! :)


  

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards