Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Linda Lindqvist - 26 januari 2010 19:18

Hello suckers!


I lördags kom min fina lillasyster hem till mig så jag fick rå om henne lite. Hon är en väldigt klok flicka, kan jag säga. Vi satt och pratade i 5 timmar i sträck om våra liv & det var så skönt att hon verkligen öppnade sig för mig.


I söndags åkte Hugo hem till Rossa "/ Tomt och tyst. Tråk.

Och igår rök jag och Rossa ihop så in i skogen. Vi är sanslöst olika, men idag fick jag ett SMS från honom där han ville att vi skulle vara sams. Och det är inte ofta han erkänner sina fel. Så jag blev glad & hoppas vi kan hålla sams nu! Vi har ju ändå världens finaste unge tillsammans så vi kommer ju alltid ha ett band.


Idag knölade jag mig på bussen upp till storvik. Mötte upp Tina på bussen så hon följde med mig hem till Johan. Satt och pratade lite tok & skrattade som idioter, precis som det ska vara. Och på torsdag ska vi dra oss ut på krogen också :) Hääärligt.


Nu ska jag sociala med älskling & Davve. Glo på film & se dum ut :)

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards