Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Linda Lindqvist - 3 mars 2010 07:37

godmorgon´

Onsdag redan. Veckorna & dagarna går så fort nu för tiden!


Var jätteklen i måndags på dagen och natten, men igår vågade jag mig iallafall ut eftersom jag kände mig mycket piggare. Så jag följde med mamma o syster till valbo. Det blev lite shopping där inne. Köpte 4 stycken t-shirts, två par strumpor, två ansiktsmasker, en ögonfransböjare, en massa strumpor till Hugo, en tjocktröja till Hugo & en bok på bokrean. Åkte sedan förbi prix & handlade lite grejs.


När jag och syster (som sov här inatt) kom hem så däckade jag på soffan och sov två timmar. Var helt slut! Rossa hämtade Hugo på dagis så han kom hem klockan 18, så jag passade på att sova en stund.


Hugo somnade som en stock vid 19.20, och jag och syster slappade runt lite fram till klockan 21, för då började desperate housewifes. Ganska händelselöst den här gången, tyckte jag. Hoppas på bättre nästa tisdag! Slocknade efter elva någongång och har sovit som en stock förutom ett par gånger då jag vaknat av systers snarkningar. Hähä.


Idag efter dagis så ska vi dra oss emot vallhov och träffa Angelica & barnen. Var länge sedan vi träffades nu, så det ska bli väldigt trevligt att träffa dom!

Imorgon förmiddag ska vi begé oss till nedre delen av björksätra (blodriskan) och träffa Johanna. Var hundra år sedan vi träffades också, och hon är väl tok-tjock nu eftersom hon ska få bebis nu i mars :)


Resten av veckan (helgen) är fortfarande oplanerad. Kanske blir en massa utomhusaktiviteter om vädret tillåter!? Hade varit kul om man slipper lite snöande och blåsande nu så man kan vara ute. Sedan på måndag åker Hugo till Rossa. Kommer längta ihjäl mig efter honom, men det är skönt att veta att han endast befinner sig ett stenkast ifrån mig utifall jag vill träffa honom.


Min barnlediga vecka kommer att bestå av lugn. Jag ska lägga all energi åt mig själv och bara ta det lugnt & tänka på mig själv. Jag måste det nu.. det är för mycket.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards