Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Linda Lindqvist - 8 mars 2010 18:36

Godkväll.

Fick en order av Sandra att uppdatera bloggen lite. Så jag lyder väl & gör som hon säger ;-)


Har storstädat konstant hela dagen. HELA JÄVLA DAGEN! Har tagit en paus emellan för att åka till gyn. Skitkul, ska du se. Det är ingen höjdare att ligga med benen upp i luften och få en boomerang uppkörd i pullan av en 50åring. Nä, inte min grej. Men man lär väl kolla så allt ser ut som det ska där nere. HÄHÄ.


Hugo tröttnade på mig imorse. Klockan 8 tog han telefon och ringde sin far.

"Är'u vaken? Aa, men dåså.. då tar jag min väska och kommer NU."

Han har längtat ihjäl sig efter sin pappa dom senaste dagarna. Det fattar man ju.. ranta omkring hemma med ett fruntimmer hela dagarna kan väl inte vara en höjdare. (Den enda anledningen till att jag aldrig skulle överleva att vara lesbisk).


Sen då? Brukar inte planera mina barnlediga veckor´ men nu har jag planerat ändå.


Måndag - Lägga mig i soffan och trycka i mig godis och glo på film!

Tisdag - Åka till Benjamin som fyller 9 år. Träffa Angelica på kvällen och möla ännu mer godis och glo film.

Onsdag - Träffa Johanna & Änglis och ta en tur i pulkabacken.

Torsdag - Passa Diaz en stund.

Fredag - Jag & Matte har feeeeeeeest!!!!

Lördag - Ligga o må skit. Sen Storvik på kvällen.

Söndag - Hundvakt.


Nä, nu ska jag knöla ner mig i soffan´ .. sleep tight.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards