Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Linda Lindqvist - 5 mars 2010 14:49

Ska knalla över till dagis nu & hämta älskling.

Har tvättat & städat hela dagen, men fick en paus då Sandra och Diaz kom förbi och hälsade på och drack en kopp kaffe med mig :-)


Nu ska jag hämta älskling & sätta på ett emlaplåster på hans ben, sedan efter en timme är det dags för sprutan. Hoppas han får slippa den snart. Ska höra med läkaren när vi ska till Stockholm den 30:e.


Skriver mer sen´.


  

Av Linda Lindqvist - 5 mars 2010 08:14

Godmorgon!


Äääntligen är det fredag. Och vilken härlig dag, också! Solen skiner, men dock är det förbannat kallt ute. Jag har ingen lust att göra någonting idag heller, men jag måste försöka ta med mig Hugo ut idag när det är såpass fint väder ändå.


Idag blir det förhoppningsvis en dejt med Sandra och Diaz. Vi får se när hon hör av sig & hoppas att tiden finns för en träff. Det var ett tag sedan vi träffades med barnen tillsammans nu, och vi måste passa på innan måndag då Hugo åker till sin pappa.


Annars har vi helgen planerad! Träffa Sandra och Diaz idag, och sedan i eftermiddag är det dags att ta sprutan på Hugo. Sedan blir det äventyr av något slag, vad vet jag inte eftersom Johan inte ville tala om vad vi skulle göra. Knäppis.


Imorgon ska vi träffa Angelica och barnen så vi kan tjattra lite och ungarna får leka. Det ska bli trevligt!


På söndag blir det en riktig slappdag, eftersom att det är söndag. Ta vara på tiden tillsammans med Hugo eftersom han åker till Rossa på måndag vid lunch och blir borta en vecka.


Min barnlediga vecka kommer jag att ta vara på. Jag har bett om ensamhet av min karl & jag är glad att han är så förstående och accepterar att jag behöver tiden för mig själv & vill lägga tid på mina vänner och mina nära o kära.


Nu ska jag få på min GNÄLLIGA unge lite kläder. Vilken gnäll period han har kommit in i. Och det absolut värsta jag vet är just gnäll.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards