Alla inlägg den 6 mars 2010

[v]

Av Linda Lindqvist - 6 mars 2010 20:27



  


Att älska dig

Den du är
Du är allt jag nånsin önskat mig
Varje stund, varje ögonblick får liv igen
Det finns inga tvivel kvar
Jag förstod på en gång
När kärleken kom

Av Linda Lindqvist - 6 mars 2010 19:08

Godkväll, godkväll.


Vilken dag det har varit! Och jag har minsann inte suttit hemma och latat mig! Nädu! Vid klockan 13 kom Emil hit och hämtade Hugo. Jag ville ta en promenad så jag gick ner på ICA och handlade lite fika och gick sedan ner till stensätra där Hugo befann sig.


Hugo satt inne och spelade TV-spel och jag tog tammefan med mig en spade och gick upp på hustaket och skottade av det från snö. Det var så skönt när solen värmde så jag for omkring där uppe med tjocktröja. Jackan fick minsann åka av idag. Så jag, Emil och Patrik fick av all snö från taket! -Duktig-


Därefter blev det lite fika & sedan kika lite på "Eddie Meduza" filmen som Anna hade fått hem. Han var bra skön, den där karln. Synd att man aldrig hann se honom live innan han gick och trilla av pinnen.


Vid 5-tiden for vi iväg till Angelica. Drack lite kaffe, pratade skit och dona. Trevligt att träffa donnan igen! Vi bestämde att vi ska träffas nästa vecka när vi båda är barnledig och hitta på något trevligt tillsammans.


Imorgon ska vi träffa Johanna & Ängla. Vara ute (om det är bra väder) och sedan fika litegrann och bara umgås. Trevligt! :)


Nu ska jag invänta en goooooood pizza, sen natta älsklingen och därefter möla ner mig i soffan och äta en sjujävla massa popcorn. Wonderful!


Hoppas alla ni andra får en finemang kväll /

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards