Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Linda Lindqvist - 22 mars 2010 22:30

Godkväll.

Tänkte lägga in en text till att börja med. En text till världens finaste vän som jag är så tacksam över att ha vid min sida. Matthias Riihimäki.


True Friend.


You've got a million ways to make me laugh,
your looking out for me you've got my back.
It's so good to have you around.

You know the secrets I could never tell,
and when I'm quiet you break through my shell.
Don't feel the need to do a rebel yell,
cause you keep my feet on the ground.

You're a True Friend,
you're here till the end.
You pull me aside when something ain't right,
you talk with me now and into the night,
till it's alright again.
Your a True Friend

You don't get angry when I change the plans,
somehow you're never out of second chances.
Won't say '' I told you'' when I'm wrong again,
I'm so lucky that i found you.

True Friends will go to the ends of the earth,
to find the things you need.
Friends hang on through the ups and the downs,
cause they've got someone to believe in.


- - -


Det är härligt att ha såna fina människor omkring mig, trots att jag känner mig väldigt "borta" just nu iomed allt som hänt nu.


Jag är glad över att ha mina fantastiska föräldrar som stöttar mig & ständigt finns för mig i vått och torrt, dag som natt. Dom skyddar mig, dom håller mig över ytan och dom får mig att känna mig värdefull.


Jag är glad över att ha min fina lillasyster. Jag är stolt över henne. Jag är glad att hon kämpar även fast hon har det svårt, och jag ser henne som en kopia av mig. Hon är lika galen, knäpp & ding som jag - men hon är otroligt smart & duktig. Jag beundrar hennes vilja & förmåga att få igenom det hon verkligen vill.


Jag är glad över att ha min älskade son, Hugo. Han är min prins, mitt lilla hjärta. Att höra hans små fötter tassa omkring här gör mig varm i hjärtat. Att få uppleva hans uppväxt och veta att han är något som JAG har skapat, jag och hans far, och få se denna vackra varelse utforska livet & ta för sig av allt som händer. Han har en sån vilja & han har en sån förmåga att ta reda på allt han vill. Jag älskar ungen, mer än livet.


Jag är tacksam över att ha såna fantastiska vänner. Dom får mig att se ljuset på vägen & hjälpa mig framåt. Dom får mig att se mig själv som värdefull och älskad, och dom får mitt självförtroende och min självkänsla att vara i topp. Dom beundrar mig för den jag är.


 Matthias & Sandra är såna speciella människor i min värld. Dom är såna vägledare & mina ledstjärnor´ och jag tycker om dom så mkt.! (ett + är att jag & sandra har ett band för livet, eftersom våra barn är bröder).


Är glad över att ha fått tillbaka kontakten med två fina vänner som jag haft. Linda & Anna. Det är härligt! <3


// Tack för mig.

Av Linda Lindqvist - 22 mars 2010 13:04

  

Med denna bild säger jag "godmorgon".


Eller godmorgon och godmorgon. Har varit vaken fram och tillbaka sedan strax efter 04 imorse. Har haft väldigt svårt att sova inatt. Somnade in strax efter tolv, och vaknade 04.


Nyss käkat lunch & tagit en dusch. Ska snart börja göra mig iordning & dona. Sedan klockan 15 ska jag träffa besiktningsmannen. För vet ni? Jag & Hugo ska flytta! Inte så långt.. vi flyttar till samma hus, men porten bredvid min. Och vi flyttar till en trea. ÄNTLIGEN! En hörnlägenhet också, och en lägenhet med en planlösning som jag alltid viljat bo i. Så klockan 15 ska jag träffa den där karln och titta på lägenheten jag ska flytta till en gång till. Han ville att vi skulle gå igenom lägenheten tillsammans, för den är i väldigt "gammalt skick" så det är rust på den. Så vi ska kika lite extra på vad det är som ska bytas. Nya golv blir det iallafall, och nya tapeter i några rum.

Äntligen får jag ett eget sovrum och slipper ha sängen i vardagsrummet!


Sen då? Ska träffa Matte en stund i eftermiddag. Snacka lite skit & dona som vanligt. Världens bästa Matthias.


Åh, jag längtar redan efter min fina unge! Vill bara ha hem honom igen.


Så, nu vet ni..

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards