Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Linda Lindqvist - 18 mars 2010 15:31

 

The old Lindqvist is dead.

Nu jävlar ska det ske förändringar´ vänta ni bara!

Jag ska verkligen leva mitt liv, jag ska leva ut min ungdom till 110 %.



som sagt, vänta ni bara.

Av Linda Lindqvist - 18 mars 2010 08:41

Hittade en massa gamla bilder på datorn. Hähä, läckert.


Hugo, julafton -08

  

 

Pappas fina vovvar 


Emil & Hugo. Lääänge sen. 


Lillasyster <3

    


Pappa & Hugo.

 

Ehm, jag?


Jag & Elsa.

 

Hugo.. lääänge sen. Kolla FRILLAN :-D

 

Mina fina unge. Förra vintern.


Pappa som ung.

Kom INTE och säg att vi är lika!

   


Min fina Elsa.

Mygod, vad jag saknar na.

  

Av Linda Lindqvist - 18 mars 2010 07:10

Goooooodmorgon.

Klockan 06.30 - "Mammaaa, nu är jag vaken.. kan du skala en apelsin åt mig?"

 

Joo, men visst. Det är precis det man är sugen på att göra innan man ens fått upp ögonen.. ställa sig i köket och skala apelsiner! Hmpf, men vad gör man inte för sina barn. Apelsinen fick han & jag försökte somna om en stund, men det sket sig rejält när Hugo fick för sig att sjunga med till introt till alla barnprogram som började.


Idag då? Torsdag. Hugo åker hem till pappa i eftermiddag och tillbringar natten där. Pappa vill passa på när han har ledig vecka och låna Hugo över natten. Hugo älskar att vara hemma hos morfar. Det är ett evigt tjat om det, och när han blir förbannad på mig så stänger han in sig på sitt rum, packar väskan och kommer sedan ut och säger "dig kan man ju inte bo med, du är tjej, så nu flyttar jag till morfar!" Hmpf.

Det händer så mycket hos morfar också, tycker han väl. Dom är mycket ute i skogen och tar vovvarna med sig.. & hugo älskar det.


Jag då? Jo, jag ska ta tag i storstädningen så det ser någorlunda ut tills på lördag. Tvätten grejade jag igår, så den skiten slipper jag!


Nä, nu börjar "dra mig baklänges" på tv:n och då får jag inte "kappra" nå mer på datorn, som Hugo uttrycker det. Så nu ska jag greja frulle till oss´


bloggar mer sen.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards