Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Linda Lindqvist - 26 mars 2010 13:01

Leona Lewis - My hands.

just love that song.

lyssna&njut.

 


- - -


Här sitter jag återigen.. tänkande.. funderande.

Det börjar bli frustrerande, det börjar bli smått irriterande. Men tänkare som jag är, så är det svårt att låta bli. Det är svårt när känslorna svallar och när man ständigt blir ställt inför svåra val och svåra beslut. Men, jag har hört att livets stora gåta är att älska, glömma & förlåta. Älska kommer jag alltid göra, glömma kommer jag aldrig göra, och förlåta har jag redan gjort.


Jag är envis, jag är bestämd & jag brukar alltid få min vilja igenom. Visst, det kan också vara bra. Jag har koll och kontroll på det mesta.. förutom när det kommer till mig själv. Just nu har jag förlorat kontrollen över mig själv. Jag går hela tiden och hoppas, önskar, tänker.. funderar.


Jag är mycket för att tänka tillbaka.. tillbaka på allt som var bra . Istället är väl det bästa att se framåt!? Att försöka planera framtiden och få allt till det bästa!


Fan, vad jag svamlar. Men ni vet själv.. kärlek och känslor!


- - -


Det finns annat också, som har med kärlek att göra. Vänskap. Familj. Jag har "sagt upp" med många vänner. Pga att många av min omgivning inte tålde att jag mådde bra och hade framgång.. utan försökte ständigt pressa mig ner istället för att glädjas åt min framgång. Sån'a kan jag inte leva med. Svartsjuka på sina egna vänner.. why!?


Men.. nu har jag mött så många fina människor. Så många som bryr sig om på riktigt´ och jag älskar dom upp till stjärnorna & tillbax. Nu & alltid!


  

du vet vart jag finns,

och jag kommer inte förflytta mig en centimeter.

Av Linda Lindqvist - 26 mars 2010 08:53

Jo, det är fredag & jag har inga som helst planer för kvällen! Wtf ska man göra? JAG VILL GÖRA NÅGONTING!!!!!

 

Men alla är ju så förknullt tråkiga, så det blir väl en hemmakväll i min ensamhet om ingen hör av sig.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards