Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Linda Lindqvist - 14 mars 2010 20:32

Godkväll.

Har varit oduglig på att blogga, men det har hänt mycket & jag har haft fullt upp hela helgen.


I fredags sov jag fram tills klockan var strax före 13.00. Hade varit vaken till strax efter 04.00 Gjorde mig ordning och donade, sedan drog jag och Johan hem till Matte för att festa loss lite. Hade en supertrevlig kväll tillsammans med mina tre favoriter. Matte, Johan & Davve. Fyfan vad roligt vi hade.. finns så mycket att berätta! Men jag skonar er från det, för det var jävligt galet alltihopa kan jag säga. Fyfan vad crazy vi fyra är när vi sätter igång! Skratt så man tappade andan!


Drog en sväng till krogen, men gick hem i skaplig tid. Sov rätt länge på lördagen.. tror jag stapplade upp ur sängen strax före 12. Inte bakfull, men träningsvärk i magen efter allt skratt och all dans hos Mr. Riihimäki kvällen innan.


Drog iallafall iväg och tittade på melodifestivalen på kvällen med favoriterna igen. Helt fel låt vann - riktig pisslåt.


Nu är jag skittrött. Ska sova tidigt, för imorgon ska jag upp i tid för att ringa ett samtal, och då kommer jag att få ett svar på något jag verkligen vill. Och jag hoppas naturligtvis på ett stort jävla positivt besked! Vad det är avslöjar jag inte än.. det avslöjas imorgon :-) Iiiiiiih.. håll ändå tummarna!!


Orkar inte lägga upp alla tok-galna bilder sedan fredagen´.. är du/ni vän med mig på facebook så finns dom där! :)


 - -



Av Linda Lindqvist - 14 mars 2010 18:56

Sämst uppdatering, I know!

Bjussar på en bild sålänge så uppdaterar jag mera sen ikväll! :-)


Mina bästaste grabbar!

 

  

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards