Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Linda Lindqvist - 29 mars 2010 20:48

OK, elakt inlägg tidigare.. men ibland blir jag trött.


Hoppas allt löser sig, för oss båda.


Nu är jag trött. Sängen nästa. /

Av Linda Lindqvist - 29 mars 2010 19:04

Jag har fått nog av dig, du har lurat mig -

för allra sista gång.

Inget hjälper dig nu, jag har hört det förut -

så skippa din sagostund.

 

Jag har fått nog av dig, du har lurat mig -

om och om igen.

Men du kan känna dig blåst, för min dörr är låst -

du kommer aldrig in dit igen!

Av Linda Lindqvist - 29 mars 2010 16:30

Godmiddag.


Dagen idag har varit mysig & trevlig. Vid 11.30 kom Sandra och Diaz.. vi fikade lite och pratade strunt. Man såg på barnen att dom hade längtat efter varandra. Hugo sken upp som en sol när han såg Diaz, och Diaz kröp efter Hugo vart han än gick. Gopojkarna! :)


Mamma kom förbi vid 12.30 och hälsade på. Hon ville så gärna träffa Diaz. Hon hade varit och köpt 12 stycken flyttkartonger åt mig också.. så nu har jag såna också! Hon hade även köpt ett "fia med knuff" spel åt Hugo, eftersom Hugo brukar spela det med mormor i Järbo. Diaz fick även två par skitsöta mössor och en "spel-dosa-grej?" :)


Matte var precis förbi här och hämtade Johans sista saker som han hade hos mig. Jag vet inte hur det känns.. både bra och dåligt. Nu kan jag börja om på nytt igen, men samtidigt känns det förståss i hjärtat. Men jag måste ta mig upp igen, o jävlars vad härligt det blir när jag når toppen igen! Samma gamla góa, glada Linda kommer komma tillbaka, i promise! :)


- - -


Jag & Hugo har övat på att gå här hemma. Han var tjurig och envis och vägrade stå på foten, men med lite tålamod från min sida och lite puschning så vart det fart på ungen. Nu går han omkring på tårna på den onda foten. Så duktig så! :)


Jaha.. vad vi ska göra resten av dagen har jag ingen aning om! Orkar inte göra speciellt mycket. Ett bad ikväll när Hugo har somnat, sedan blir det TV hela kvällen! Me like (:


//

Av Linda Lindqvist - 29 mars 2010 10:44

Hallådär.

Måndag. Ny vecka, nya tag.. eller hur brukar det låta?


Hugo är hemma ifrån dagis idag pga att han ännu inte är helt återhämtad i foten.

Så jag antar att det blir en inne-hela-dagen dag idag. Mig kvittar, för det är ändå skitväder ute och jag är fortfarande för deppig för att ens tänka tanken att hitta på något roligt utomhus. Så vi får roa oss inomhus idag.


Men lite roligheter händer idag iallafall. Om ca en timme kommer Sandra och Diaz hit och umgås, och mamma kommer hon också. Så vi får sällskap ett tag iallafall (behövligt)! Sedan efter klockan 16 så kommer Matthias hit en sväng.. en snabbis bara, men bara att få träffa honom och få en kram betyder mycket för mig. Det behöver jag just nu, och speciellt av honom som är min bästa vän.


Hugo sitter fortfarande i bara kalsonger, så jag ska tvinga på honom lite kläder nu. Sedan förbereda kaffebryggaren och plocka fram lite fika tills besöket kommer.


Trött är jag också. Och vi ska egentligen till Stockholm imorgon, till Astrid Lindgrens sjukhus med Hugo. Men är hans fot såhär så går det inte, eftersom vi alltid träffar sjukgymnasten och han måste göra en massa saker/övningar, och det går inte om han inte kan gå.  Så vi får ställa in det och få en ny tid.


Nä, nu ska jag greja lite.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards