Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Linda Lindqvist - 10 mars 2010 12:08

Hallådär.


Igår kom mamma och syster och hämta upp mig, Hugo & Johan för att fara iväg på kalas hos kusin som fyllde 9 år. Fikade en massa & hade trevligt med släkten.


Därefter blev det ändrade planer & jag blev skogstokig på min TV eftersom jag inte vet hur man kanalsöker. Det är ju dom bästa programmen på femman mellan 20.00 - 22.30 på tisdagar. Så jag fick panik när klockan var 18.30 och frågade Matte om jag fick komma dit & kika på programmen istället. Och visst fick jag det!


Jag & Johan knallade över dit. Åt pizza, kikade TV, mölade chips och drack en cider & en öl. Blev kvar en stund efter programmen för att snacka lite skit.. och knatade sedan hem. På hemvägen fick jag sån SJUK magvärk så jag fick svårt med att andas. Gjorde så otroligt ont så jag trodde inte jag skulle klara av att gå hela vägen hem, men envis som jag är så knallade jag på!


Somnade dom en stock när jag kom hem, och sov till klockan 11.00 (!) idag. Jag sover aldrig så länge! Men det var så skönt.


Ska ta och diska, bädda och dona lite här hemma nu så det blir nå'n ordning.

Min MSN funkar inte heller! Vad less jag blir.


Tack, världens bästa Matthias för TV-lånet igår! :-)


     

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards