Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Linda Lindqvist - 21 mars 2010 21:42

Godkväll, suckers!

Kväll är det. Jag kom hem för en stund sedan. Tog en nästan två timmar lång promenad med Linda. Behövde rensa lite tankar & tänka på annat en stund. Hela den här dagen har ju varit åt faán.


Träffade Johan idag.. försökte reda upp det mesta, men det såg mörkt ut. Fan, ibland gör det så förbannat ont allting, men värst av allt var nog när jag hörde hur hans hjärta krossades, precis som när man kastar en sten genom ett glas-fönster. Ungefär så.. då försvann mitt envisa, och jag lät mina tårar falla också. Fan, jag måste försöka lära mig visa mina känslor lite mer.. eller?


Dagen har som sagt varit skit. Och naturligtvis ska detta ske samma dag som Hugo åkte till Rossa. Fan, jag vill inte vara ensam nu! Jag har nog aldrig känt mig så ensam. Sitter i soffan med alla lampor släkta & låter musiken flöda ur högtalarna för att slippa känna mig alldeles för ensam.

Ska fan gå över till Rossa och hämta hem ungen min!!


Har tokfastnat för Nordmans - Be mig.

Just texten får mig att rysa.


Anyway, nu kanske jag ska ta och runka ner mig i säng, läsa en bok och möla i mig nå't gott. Fan, ska man gå omkring och må apa såhär varje dag, då bör jag bli fet snart! Fan vad jag kölar i mig godis! Något positivt med all den här skiten iallafall. Fittskit.


Ämen, fyfaaaaaaan. Jag känner mig som den ensamaste människan i hela jävla världen. Fan, ta mig härifrån någongång! Skitställe.

Fast å andra sidan - vad fan blir bättre av att gå omkring och må kukrunk? Nä, fan.. inte den nya Lindqvist, inte!

Av Linda Lindqvist - 21 mars 2010 19:05


Can't stop my heart from breaking, can't stop my hands from shaking.
My love, it's so confusing, it's such a heartache losin' you.

Av Linda Lindqvist - 21 mars 2010 12:05

Tja!


Har varit skitkass på bloggandet nu. Men fan, det har varit en del i min skalle som snurrat omkring. Det är svårt ibland, naturligtvis.


Vad har hänt då? Jo, i torsdags sov Hugo hemma hos pappa. Han vill ju passa på att ha sitt barnbarn när han har ledig vecka ibland. Vad gjorde jag då? Jo, vid 19-tiden mötte jag upp Linda och gick ner på Malaysia och käkade. Jätte trevligt att träffa damen igen & vi pratade på om allt och ingenting, lite skratt blev det och det förstod man ju nästan! :-)


Därefter kom Matte hem till mig.. vi tog en grogg eller fem, pratade skit, lyssnade på musik, sjöng allsång och hade det trevligt.

Sedan har helgen rullat på i lagom takt. Upp till pappa & Christel igår eftersom hon fyllde år.


Annars då? Mycket tankar och grejer som flaxar omkring i skallen på mig. Vad ska ske? Vad ska jag göra? Hur kommer det bli? Åh, kärlek och känslor är inte lätt alla gånger. Särskillt när den man blev kär i plötsligt förändrats och är någon helt annan, som inte litar på mig & försöker ta reda på saker bakom min rygg.. jag känner mig hemskt åtsido-satt och vet liksom inte vad jag har gjort för att förtjäna det?

Men men, idag ska allt ske & vi får se vad framtiden säger.


Kan ju säga att jag aldrig skulle ha klarat av det här utan min bästa vän, Matthias. Han är verkligen en bra led-stjärna och en fin vän med ett stort hjärta. Wtf gjorde jag utan honom? Det vet jag inte. Är glad att han finns i mitt liv!

 


Nu ska jag greja lite. Sedan åker Hugo till Rossa. Jag ska upp till Storvik och försöka få lite saker uppklarade, sen hem till mamma och fira Peter som fyller gammal gubbe idag!


//


  

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards