Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 2 maj 2010 22:02

OVER AND OUT.

Eller vad kallas det? Ja, så kallas det nog.


Och du, jag har en övveraskning till dig! Du kommer bli sååå glad.


Och du, förresten. En sista sak oxå!

Eftersom att jag kommer att sakna dig så fruktansvärt mycket så det kommer skära i hjärtat & jag kommer ligga sömnlös varje natt, så vill jag ge dig en sista sak också.

En låt, till dig.

Tack för tiden tillsammans med dig, jag kommer aldrig glömma det.


Här är låten, tack för mig.


http://www.youtube.com/watch?v=iSAwU5q5SYc


Pussochkram,

hoppas du kastade tavlan du fick av mig långt åt helvete.

Av Linda Lindqvist - 2 maj 2010 17:34

I'm in love!

I en herrans massa år har jag varit galet förälskad i samma man. Och eftersom att han tyvärr är död så kommer jag aldrig att förälska mig i någon annan.


[v]

 

---

Nyss inkommen, men ska strax iväg igen.

Lika bra. Jag vägrar sitta inne & glo i väggen.


Fri som en fågel.

Aleina og litt romantiker, aleina og fri.

Av Linda Lindqvist - 2 maj 2010 11:47

Tjoh.


Jag är trött. Inte sådär segtrött som man brukar vara på söndagar, utan super äckligt förbannat skit trött !


Hugo är ute och leker med boysen, as usal. Jag skulle lätt kunna knöla ner mig i soffan och sova ett par timmar.. men jag måste hålla ett öga på lillskrutt i jämna mellanrum när han är ute. Så jag får snällt ta en siesta när Hugo knallat över till sin far om två timmar.


Imorgon ska jag sova ut.. en riktig sovmorgon behöver jag! Men ja, bara för det så kommer jag väl vakna klockan 7 & vara pigg som fan.


- - -


I dont care - as long as you love me.

Av Linda Lindqvist - 2 maj 2010 08:03

Godmorgon.

Tidigare imorse ville jag bara . Hugo stack in huvudet i mitt rum och sa "nu är jag vaken" klockan 5.28 imorse! WHAT? Herregud, vilken jävla tid att kliva upp.

Men han gick själv in i vardagsrummet och slog på TVn och kikade på barnprogram. Det är skönt att han är så pass stor att han fixar mornarna själv, förutom frukosten. Så jag sov vidare tills för ca en halvtimme sedan.


Idag är det söndag & det innebär att Hugo ska åka hem till sin pappa. Men det är gött att han kommer hem igen på onsdag! :)


Denna vecka är liiite planerad, faktiskt.


Idag ; Hugo åker hem till sin pappa. David kommer hit med min tröja som jag glömt där för sisådär två månader sedan. Sedan blir det slappa hela da'n.

Imorgon ; Åker upp till Micke i åshammar och jobbar hela da'n.

Tisdag ; Får besök av Angelica på förmiddagen :) Ska tvätta. Åka till Micke på eftermiddagen & jobba.

Onsdag ; Får hem Hugo igen!

Torsdag & fredag ; Satte Hugo ledig på dagis så jag får spendera dagarna med honom innan jag åker till Norge. Så vi ska väl boka in något mysigt :)

Lördag ; Hugo ska sova hos mamma i järbo. Jag & Anna ska dra in till Gävle på cruisingen och ragga runt som fan & göra stan jävligt osäker!

Söndag ; Kramas så mycket jag kan med Hugo innan han åker till sin pappa igen för att tillbringa 2 veckor (!!) där.

Måndag ; NORGEEEEEEEEEEEEEEE here we come! <3


Det blir en händelserik vecka. Och Vicko trivs som fan uppe i åshammar där han kan kuta omkring fritt. Så han får naturligtvis följa med dit :)


Vicko, ja.. jag tror inte att han förstår hur stor & tung han egentligen är! Han är väldigt beroende utav närhet & vill gärna ligga i famnen när man sätter sig ner på golvet. Och han ska verkligen ligga i famnen, för han knölar upp sig i knät & verkar tro att han är en liten chiuaua! Dingskalle! :P Men mysigt är det.

En snarkande & fisande karl är han oxå! Shit, har aldrig hört på maken! :P



Nu ska jag börja göra mig iordning för dagen, sedan pussas & kramas så mycket jag kan med Hugo & sedan invänta David.


Have a naaaajs day!

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards