Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 4 maj 2010 20:14

"alltså, hon verkar helt störd.. synd om henne!"

Ja, jo, självklart verkar jag helt störd eftersom att dom flesta bara har hört hans sida av versionen. Men vad sägs? Ska jag berätta jag också? Jag kanske tillochmed ska berätta sanningen? För det har då inte han gjort iallafall. Duktig pojke! ;)

 

Men nu är jag lite sån att jag skiter fullständigt i vad folk tycker & tänker om mig. Vill dom lyssna på skit, så varsågod! Jag mår inte dåligt av det, jag lider inte av det.. Jippihooo! Mitt liv är bra som det är nu, och inte fan tänker jag låta idiotskallar knöla ner mig till backen. Nejnej, inte jag inte.


- - -


Nu till något roligare än mina stolpskott till EX.


Kom nyss hem, har varit borta sedan 13.30

Dags för lite AGA-mat nu & sedan en dusch. Därefter zZzZleeptajm.


Oj, vad roligt? Näe. Men godnatt alla underbaringar! (och ni andra)!

Av Linda Lindqvist - 4 maj 2010 10:24

Godmorgon!

Huh, jag är slut i kroppen! Min rygg känns som ett dragspel & jag är trött som ett as. Men vadfan, man ska känna att man lever! Hähä.


Igår tillbringade jag hela dagen i Åshammar, idag blir det lika så. 13.30 åker jag och Kalle upp igen. Så jag tillbringar hela dagen där idag också. Skönt att vara ute, faktiskt. Och sen så är jag vrålsnygg i arbetskläder! Riktigt sexig, faktiskt.


- - -


Mitt liv flyter på. Jag nästintill trivs perfekt! Jag bor i en (snart) superfin lägenhet. Så fort dom slängt upp tapeterna på väggarna & lagt in den nya golvmattan i hallen. Jag har en son som förgyller mina dagar och kan få mig att lé mitt i allt elände. Jag har föräldrar som stöttar & håller mig uppe. (Kan tyvärr inte säga att jag har en släkt som är suverän.. vissa är ju mer bombad än andra). Jag är frisk (lite korkad, men wtf), pigg & har en massa fina människor runt omkring mig!


Jag har två ex som ständigt försöker sätta käppar i hjulet på mig.. den ena är värre än den andra, men jag har lärt mig sedan barnsben att aldrig någonsin låta någon annan jävel trampa ner en. Vill ni fortsätta snacka skit, ljuga, sprida sjuka rykten & försöka få mig att falla - fine! Dom som är mina vänner på riktigt vet hur läget egentligen är, så tyvärr boys ;-)


Jag trivs med mig själv och har kommer en förbannat bra bit påväg mot mitt efterlängtade mål. Snart är jag där med flaggan i hand & har besegrat allting jag alltid kämpat för. Men det är en helt annan historia :-)


Självförtroende & självkänsla och ett förbannat starkt psyke.. då grejar man det mesta. Idioter behöver man aldrig ha å göra med. Rycker på axlarna, flinar & placerar idioterna på "svarta listan".. och tillbringar istället dagarna med dom fina människor som verkligen bryr sig om & som lyssnar, förstår och engagerar sig. För det finns många såna, dom är bara väldigt fridlysta.


Nej, nu ska jag dra på mig lite kläder & dona runt lite innan jag ska åka om några timmar. Springa runt naken, lyssna på JLT och sjunga som en idiotjävel.


Leeeeeva livet, nu ska jag leva livet, jag leva livet, jag leva livet..

dom ska få se vem dom roat sig meeeeeeeed :-)

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards