Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 26 maj 2010 20:05

Godkväll, godkväll.

Lugnet & kvällen smyger sig på här på västerled. Vi har "flyttat" tillbaka hem nu då jag fick ett SMS av Saltis i eftermiddags att han var färdig med tapetseringen. Jag är verkligen jätte nöjd med mina tapet-val & Hugo är superglad över att äntligen ha fått blåa tapeter i sitt rum. Det är perfekt, och gladast & nöjdast är jag över mina val i mitt sovrum, för det blev precis som jag tänkt mig! :-)


Hugo sover sedan ca 10 minuter tillbaka. Han badade i över en timme innan han kröp i säng, så han såg ut som ett litet russin när han klev upp *s*.

Dock blev vi lite osams innan han skulle lägga sig pga klockan var 19.40 när han kom upp ur badet & då skulle han titta på tv, sa han. Och det fick han inte, så då blev han arg som fan på mig.. men det gäller att inte ge sig & att vara lugn och förklara.


Jag har gjort helt iordning i mitt sovrum. Satt upp gardiner, ställt upp blommor & gjort jättefint! Bara en byrå som ska in där innan det är helt klart.

Sen kommer alla före & efterbilder upp, när allt är färdigt :)

Av Linda Lindqvist - 26 maj 2010 08:15

Godmorgon onsdag!

Hähä, var tvungen att dubbelkolla så det var onsdag innan jag skrev det.

Är så dag-vild nu så det kunde lika gärna ha varit fredag.


Hugo vaknade strax före 7, och ville direkt ut & cykla. Fick honom att förstå att man måste äta frukost först, så han åt två risifrutti & sedan hade han skorna på sig och var redo för att gå ut. Maken till unge att vara morgonpigg!


Nu är han ute på baksidan & cyklar. Vi ska begé oss iväg till dagis till klockan 9.00, sedan ska jag tillbaka hit till Sandra och pyssla lite. Får se om dom kommer hem idag eller hur dom har tänkt göra :)


På lördag är det cruising i Sandviken också. Har inte bestämt mig hur jag ska göra än, om jag ska dit eller inte. Det lutar åt att jag blir hemma, faktiskt. Jag tar med mig Hugo ner på sena eftermiddagen så han får kika lite, men sen blir jag nog hemma. Det verkar så iallafall, men det återstår att se. Det är ju bara onsdag än så planerna kan nog ändras ;P Visar sig.


Jag har mensvärk. Why? Det är typ 2 ½ vecka kvar tills jag ska ha mens. Kanske är något annat knas i magen också men.. ja. Konstigheter.


Nu ska jag själv käka lite frulle & sedan göra oss klar och trippa iväg till dagis.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards