Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 28 maj 2010 21:41

Jag har verkligen fastnat för Melissa Horn. Hon har en lugn-inverkande röst. Jag har fastnat för några av hennes låtar lite extra mycket. Tyck synd om mig nu. Vem lämnade vem. Kvar i nå't jag lämnat. En famn för mig.


Jag & Hugo kröp ner i soffan & kikade på talang med lite gotta, och strax innan det var slut så somnade han i soffan. Lillfis! Han som låg och väntade för att få se om den lilla killen som spelade fiol gick vidare, och så somnade han :-)


Jag sitter här i ensamheten. Eller ja, Hugo är ju här - men han stensover.

Jag tror att jag ska krypa ner i sängen snart & läsa lite, sedan sova.


- -


jag saknar, jag känner, jag vill så gärna.

men jag vågar inte.

ve.

Av Linda Lindqvist - 28 maj 2010 18:11

jag tror att livet just har börjat - och det blir vad jag gör det till.

jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag säger att jag har .

 


Det har börjat lida mot kväll´ snart dags för lugnet att smyga sig på. Det är snart dags för att slappna av & bara finnas till i soffan och njuta av lugnet.


Hugo ska först ner i ett bad, sedan kan fredagsmyset sätta igång . Inhandlat chips & ostkrokar och nu är det bara att invänta talang 2010 :)


- - -


Har haft en mysig dag. Först till systemet och inhandlat lite gott. Fick ett samtal från Matthias när jag kom ut därifrån, och det behövdes (: Skönt att höra min bästa killkompis röst. Sedan blev det en tur till åshammar för att hämta ett bilbatteri & en massa skoj i skogen ;) Hahaha. Puss!

Sedan hem & fixa sen lunch, och därefter kom Sandra och Diaz hit . Han charmade nog sönder Emil - haha. Diaz brukar vanligtvis vara rädd för karlar, men han kröp upp i Emils famn & myste :-) Gott att se!


Jag är sådär mysigt varm & gó.. vill krypa upp i en famn & känna mig värdefull .

Det är väl fantastiskt, eller hur?

Av Linda Lindqvist - 28 maj 2010 07:10

Godmorgon!

Äntligen är det fredag! Egentligen så spelar det ingen roll om det är måndag eller fredag för min del, men det är skönt med helg ändå av någon anledning!


Hugo ska gå på dagis idag mellan 8.30 - 15.00 Jag ska dona lite här hemma, sedan ska jag ner på stan innan lunch för att uträtta lite ärenden. Sedan hem & fixa lunch, och sedan finns inga som helst planer för dagen. Så om någon är sugen på att hitta på något tillsammans med mig och Hugo i eftermiddag så hojta till, vettja! :-)


Ikväll blir det iallafall det efterlängtade "fredags-myset". Jag & Hugo ska kura ner oss i soffan med lite gotta och kika på "talang 2010". Mysigt värre!


Jag ska även försöka sätta upp lite smått på väggarna, men med mitt ögonmått så behöver jag hjälp. Annars hamnar väl grejerna åthelvete för snett.. eller antagligen upp&ner. Klyftigt.


Bloggar mera sen!


En trött "tant-Linda" & en ännu tröttare Diaz :)  

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards