Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 3 maj 2010 21:44

Blir inget roligt inlägg ikväll. Jag är trött & slut och ska precis krypa ner i ett bad och bara njuta av tillvaron.


Imorgon blir det samma veva igen, hela dagen i åshammar. Och på onsdag får jag hem lillälskling! <3


Somsagt, badet var'e ja.


jag älskar dig, min vän.

förlåt.

Av Linda Lindqvist - 3 maj 2010 09:20

Godmorgon.

Vad är det här för skit? Jag har längtat efter en lång sovmorgon hela veckan nu. Jag ville sova till tidigast klockan 12.00 Och vad händer? Jo, man vaknar 7.30 och kan inte somna om! Vad är det här för orättvisa? -morr-

Galenskaper!


Jaja, jag får fördriva tiden lite fram tills klockan 13.30 då Kalle kommer och hämtar mig. Vi ska upp till Micke i Åshammar och måla :) Och vilken tuuur att det är helt OK väder ute också! Då blir det mycket roligare.


Jag ska ner till Sandvikenhus på lägenhetsaffären innan tolv också. Jag ska få välja nytt golv även till hallen! Pratade med besiktningsmannen om en "grop" i golvet sedan en tidigare vattenskada. Det är skitfult & obehagligt när man "sjunker ner". Så han sa att jag skulle kila ner och välja ut ett nytt golv så kommer dom & lägger det så fort som möjligt :) Tuuur att man kan det där med att flirta lite. HÄHÄ!


Jag ser fram emot lördag väldans mycket nu! Ska bli skitroligt att dra in på cruisingen tillsammans med Anna & göra hela jävla stan osäker! ;-) Dags att ta sig en tripp ner till systemet också så man kan vingla som en idiot då oxå. Yes.


Näe, nu jävlar blir'e annat.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards