Alla inlägg den 17 maj 2010

Ja?

Av Linda Lindqvist - 17 maj 2010 19:17

Nu står man inför ett sån't där hemskt val igen, ska man våga eller ska man helt enkelt skita i't? Det är ju frågan.. bara jag har svaret. Jag hatar det!


Klockan är kväller. Jag har tvättstugan fram till klockan 21. Men nu är det bara sängkläder i torkrummet kvar som får hänga där och dingla bäst fan det vill fram till 21. Jag vill gå ut, ta en promenad, men jag orkar nog inte. Jag har huvudvärk och känner mig lite smått depp. Varför vet jag inte. Ta mig tillbaka till Mosjöen, tack!



  Man ska leva i harmoni, koppla bort kuk-skallar som går in för att göra livet surt för en. Man ska leva för dom man älskar & göra det man känner är rätt. Finns ingen anledning att låta sig tryckas ner av andra bara för att dom saknar en skruv eller tretton. Finns så många som är svartsjuka över att man är på topp, eller någon anledning.

Jag, personligen, blir glad när det går framåt för folk. Jag gläds åt deras lycka & även om jag också skulle vilja komma framåt så tänker jag "vad roligt! nästa gång är det säkert min tur med lite framgång". Har haft allt för mycket att göra med folk som vill göra livet surt för mig & aldrig gläds åt när det går framåt för mig.


Men jag vet inte, alla människor kanske inte fixar sån't.. pga dåligt självförtroende!?


Nej, nog med...skitsnack? Eller snack.

Nu blir det ute-mat.. ska fjäska så det blir från AGA ;-)

PUSS på rövjäveln.

Av Linda Lindqvist - 17 maj 2010 17:31

Hallådär.

Dåligt med uppdatering idag, men det är ju härligt väder. Varmt & gott! Länge sedan man kunde spatsera ute i kjol, men idag var det perfekt! :)


I förmiddags ringde chefen på mitt förra sommarjobb & erbjöd mig ett längre vikariat eftersom att jag inte börjar skolan till hösten. Så i mitten av Juni börjar jag & jobbar till någongång i höst :) Det var roligt!


Annars då? Har umgåts med Sandra och Diaz större delen av dagen, samtidigt som jag tvättat och donat. Hämtade Hugo på dagis klockan 15 och fick kramas med honom en stund innan han & Rossa skulle åka iväg. Mysigt att få pussas med lillhjärtat! <3


Håller fortfarande på att tvätta, ska hålla på till 21 ikväll. GANSKA MYCKET TVÄTT! Men det mesta är klart och ska bara torka i torkrummet.


Och idag kom målar'n upp (Saltis, som gick i samma klass som Rossa) och sa att han tänkte komma och börja tapetsera mitt sovrum & köket på onsdag och torsdag. Sedan kommer han på måndag och fortsätter med Hugos rum och vardagsrummet. Och så kommer förhoppningsvis golvläggaren imorgon och lägger nytt golv i hallen. Så nu blir det mycket nytt.. och det är underbart! :)


Imorgon måste jag komma ihåg att ringa ungdomsmottagningen för att få ett nytt recept på P-piller.. Men det glömmer jag väl bort, antar jag.


Imorgon kommer Angelica över på en kaffe & prata lite strunt, sen blir det förmodligen träffa Sandra igen :-) Mys!


Nä, fortsätta med tvätten och disken nu.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards