Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 13 maj 2010 20:11

Hoho.

Naturligtvis så har jag lyckats blivit sjuk. Ont i halsen & förkyld som ett arsle. Men det brukar kunna bli så när kroppen slappnar av till 110 %. Men jag hoppas att det släpper väldigt snart och att man får vara frisk några dagar iallafall.


Jag sov som sagt tolv timmar inatt, sedan somnade jag om igen efte förra inlägget och sov fyra timmar till. Så sömnbrist existerar inte här uppe iallafall. Började fundera på hur jag kommer att kunna somna ikväll, men jag är svintrött just nu & kommer nog inte ha några problems att slockna om en timme eller två.


Har varit ute & åkt lite med pappa o syster, Hälsade på en kompis till pappa & åkte sedan för att möla i oss varsin burgare och en mjukglass. Jag tänkte ta en dusch snart så man blir som folk, sedan knöla ner mig i pyjamasen, ta en alvedon och därefter mysa ner mig med boken.


Skitväder har det varit idag också, men det gör ingenting.. blir bättre till helgen hoppas jag :) Och hoppas jag är någorlunda pigg imorgon så jag kan ta mig en promenad ner till stan och kika lite.


Annars är allt lugnt. Jag mår bra utöver förkylningen & jag känner mig avslappnad. Lugnt och skönt och inga måsten.. det enda "måste" jag har här är att ibland behöva gå på toaletten & ibland käka något.. resten brukar visa sig :) Dä ä frihet dä.


Pratade lite med Rossa idag också för att höra hur det är med Hugo.. allt är bra & det var skönt att höra! :) Mammas lillfis. Så jag saknar honom! <3


Pratade också med min andra stjärna där hemma idag * Skönt att höra en röst som värmer mitt hjärta & som jag vet bryr sig om. Jag saknar dig oxå! <3

Av Linda Lindqvist - 13 maj 2010 12:03

Godmorning.

Inatt sov jag 12 (!!) timmar. Sjukt. Jag som brukar sova 4-5 timmar per natt hemma. Dock börjar jag bli lite förkyld. Snorig & ont i halsen.. men med ipren & strepsils så klarar jag mig nog undan elände :P


Nu ska jag kliva ur min groteskt snygga pyjamas, dra på mig lite kläder & göra mig iordning för da'n. Det visar sig vad som sker! :) Konstigt att det redan är fredag imorgon.. men har ändå en massa dagar kvar här :)


Nu har saker blivit utredda här´ tänk vad lite tid att fundera kan göra. Jag har bestämt mig & det är så skönt :) Roligt att få positiv respons oxå! Då är'e kul.


Have a nice day!

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards