Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 6 maj 2010 22:24

Fan vad jag bloggat idag. Känns att blogglusten slagit till riktigt ordentligt nu! Lär väl passa på innan jag åker till Norge. Men självklart kommer jag försöka få in minst ett inlägg varje dag när jag är i Norge också & givetvis en massa bilder som visar mitt vackra Norge.. och vad vi gör om dagarna :) Har ju en syster som är en linslus oxå, så hon kommer väl studsa framför kameran oxå ;D


Jag kommer sakna mina stjärnor här hemma. Jag kommer att sakna min vackra son nå otroligt. Jag kommer sakna min "extra-son" en massa. Jag kommer sakna min fina Sandra (jag lovar att köpa en massa norskt godis åt dig, baby!). Jag kommer sakna, men jag kommer att försöka finna mig själv där. Jag får tid för mig och mina tankar.


Åh, jag sitter och spelar en massa musik som jag älskade förr i tiden, för många år sedan.

Mauro Scocco - Sarah.

Hanson - Mmmbop.

Savage Garden - I knew I loved you (underbar, måste höras!).


Ja, en massa bra som man nästan glömt! :) Det får mig att känna ett glädjerus spridas i kroppen. Känner mig varm & tänker tillbaka på allting roligt!


Justja, jag har beställt en till singstar-skiva idag oxå. Så nu ni, era jävlar, nu får ni snällt ta och komma hit och utmana mig i singstar! ;-)


Nä, nu ska jag spela lite sen ZzZzooova.

Godnatt alla mina kära!

Av Linda Lindqvist - 6 maj 2010 20:19

Godkväll!


Nu har man kommit till ro. Hugo har badat & nu ligger han i sin säng & kikar på film tills han ska sova.


Tänk vad en fin vän kan få mig att lé. Det var länge sedan jag träffade Matthias nu, men så ringde han & bad mig komma ner och kika på hans nya "vrål-åk". Hähä, värsta läckra bilen oxå :-D Kan ju säga att han syns när han är ute & åker.

Knäppis! Men det var skönt att få träffa honom, om så bara för några minuter.


Jag ska försöka göra tidig kväller här hemma. Ska se lyxfällan klockan 21, sen försöka sova.. imorgon är det målning som gäller.

Av Linda Lindqvist - 6 maj 2010 16:35

Jajjemensan!



Nu är man redo för lördag & cruising.

Alkoholen står & gottar sig i kylskåpet ;-) Jag längtar,

det kommer bli grymt roligt.


Ser ni två idioter som vinglar utav helvete i Gävle på lördag så är det bara jag & Anna som har fått i oss lite för mycket av det goda - hähä! Vi ska ha så kul.


Sägs att det blir spöregn på lördag ? Äh, skiter man väl i.. hört talas om paraflax?


TJOHOOO!

Av Linda Lindqvist - 6 maj 2010 13:31

Hallådär!


Jag håller på att göra om bloggens utseénde lite, men jag orkar inte hålla på mera nu så det får se ut såhär tills jag får tummen ur & fixa :)


Imorse tror jag att jag sprang benen av mig.. puh. Hade tvättid klockan 9.00, och strax före det så kom jag på att "fan, sköljmedlet är slut!" Så jag fick springa ner på ICA och handla det. Sedan hem, springa ner i tvättstugan och slå igång tre maskiner. Upp igen, hämta hunden & gå ut med honom. Upp och lämna honom, ner i tvättstugan och byta maskiner, upp och hänga tvätt... och ja, så har det fortsatt. Behöver jag tillägga att jag bor på tredje våningen & tvättstugan är i källaren? Huh, en jävla massa trappor! :-P


Fick en liten paus nyss när Sandra, Lina & Diaz kom hit och drack en kopp kaffe med mig. Hugo var glad över att få träffa sin lillebror igen! Småtrollen.

Skönt att få träffa min bästa vän, Sandra, igen också. Har saknat henne. Och självklart var det fantastiskt att få pussa lite på lillfisen Diaz igen! <3

Jag älskar våra barn, till stjärnorna och tillbaka.


Imorgon ska jag till Åshammar och måla igen. Så Hugo ska vara hemma hos Sandra mellan 12 - 18.30 ca. :-) Då får han vara med lillebror hela dagen!

Tack för det, Sandra!

  


Nu ska jag fortsätta med tvätten, sedan ta 15.15 bussen ner till stan & shoppa det som behövs till lördagen & det som behövs till Norge.

Det absolut viktigaste jag behöver packa ner till Norge-resan är öronproppar!! Fan, ska man sova i samma rum som lillasyster så behöver man en sjujävla massa öronproppar.. hon snarkar ju som en hel karl!


Nej, nu ska jag greja vidare som sagt.

Bloggar mera ikväll /

Av Linda Lindqvist - 6 maj 2010 08:05

Godmorgon!

Tänkte börja med att svara på en kommentar ;


från ; Nyfiken.

Jag måste bara fråga. Är det hunden din eller har du lånat den? :D


Svar : Nej, hunden är inte min. Det är Sandras (hugos lillebrors mamma) hund. Jag har haft honom hemma hos mig några veckor nu pga olika skäl. Och det har varit så mysigt så! :)


- - -


Klockan är strax efter åtta. Jag vaknade för ca 30 minuter sedan & Hugo ligger fortfarande och sover. Vicko sover också som en stock än, så det är bara jag som är vaken av våran lilla familj ännu.


Klockan 9.00 ska jag sätta igång med tvätten.. har tvättid fram tills klockan 15, men det behövs fan! Har inte tvättat på länge nu så det är ett stort berg med kläder, handdukar, sängkläder & doningar. O måste ju tvätta innan jag åker till Norge!


Vid lunch kommer Sandra och Diaz hit. Dom ska hämta Vicko och ta med sig en påse med kläder till Diaz från Rossas syster.


Sedan i eftermiddag när tvätten är klar så ska vi dra oss ner på stan. Jag ska in på lindex & köpa strumpbyxor, och sedan in på systemet en sväng och handla gött tills på lördag! :-) Kommer bli nice. Ser ut att bli lite halvtrök-väder på lördag.. men det kan vända, och det hoppas jag på! :) Ska ju härja jääärnet :D


Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards