Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 9 maj 2010 19:58

Godkväll.

Normalt sätt så älskar jag söndagar. En riktig slapp-dag utan måsten. En dag jag planerar in som "göra ingenting-dag". Men inte idag.. puh, idag har jag haft fullt upp från morgon till kväll & är ännu inte färdig för dagen.


Jag var upp till mamma i förmiddags & hämade Hugo. Sedan hem, ner på affären & handla det som behövs till den 12-timmar långa bilresan imorgon. Därefter satte jag igång och städa. Hatar att komma hem till en skitig lägenhet när jag varit borta. Sedan gick Hugo hem till Rossa. För mig blev det en efterlängtad pizza & sedan knatade jag ner till Sandra för att få pussa på min lilla prins innan jag åker. Sedan gick jag upp till Rossa igen för att ta sprutan på Hugo & få pussa min stora, älskade prins hejdå. Jag kommer längta ihjäl mig efter min unge!


Sååå. Sedan har jag fortsatt städat, packat & donat.

Imorgon klockan 8.00 rullar vi emot mitt vackra Norge, Mosjöen. Jag längtar tills jag får sätta ner fötterna på norsk mark. Det är frihet, på riktigt!


Jag lovar att jag kommer uppdatera med en massa vackra bilder & vad vi hittar på om dagarna varje dag. Iallafall ett inlägg per kväll ska jag försöka få in! Så ni får se hur galet underbart vi har det! :) Dock är det inte direkt högsommar där.. det är fortfarande jävligt kallt & ruggigt, men fyfan, jag trivs!


Nu ska jag fortsätta här.. har bara hallen kvar att städa, sedan ska jag packa klart allting. Klockan ringer 6.30 imorgon så jag hinner upp för att ta en dusch, packa ner det sista & ta en frukost. Sedan lämnar jag Sandviken för ett tag!


Kommer sakna mina stjärnor.. men i'll be back! :)


Slänger in ett inlägg imorgonbitti innan jag åker!

Av Linda Lindqvist - 9 maj 2010 13:25

Hallådär!

Har en massa att göra, så jag slänger in lite bilder från gårdagen & skriver mera ikväll :)


Matthias

  


Solbrills-maffian ;D Daniel fick låna mina brillor så han blev en i gänget ;D

 

Jag & Daniel är inte snygga.

 

David & matthias!

 

Jag & bästis-Matthias.

 

Matthias.   

Jag & andreas :)

 

Jag & david. Team silverwheels!

 

Jim's asläckra vrålåk! :D

 

Här vet jag inte vad som sker. Men Jim, Sara & Anna ;D

  

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards