Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 7 maj 2010 20:26

Jag har krypit ner i min rutiga, skitfula pyjamas & bäddat ner mig i sängen.

Jag orkar inte vara vaken längre & mina smärtstillande gör mig yr, så jag ska försöka sova nu.


Jag gråter i frustration & jag blir så förbannad på mig själv. Jag vill int'.


Men jag tänker ändå ha en trevlig kväll tillsammans med Anna imorgon. Jag tänker leva ut till fullo & jag tänker inte knöla ner mig i något depp.

Och sedan är det bara söndagen kvar - som går åt packning och städning, sedan på måndag så åker jag ifrån skiten här & lämnar allt jobbigt vid svenska gränsen & njuter till hundra procent av min vistelse i Norge.


Jag ska ta långa promenader, ha en massa kvalitétstid med min självfrände - min lillasyster, jag ska sitta på en bänk vid foten av fjället och bara titta.

Jag ska njuta, jag ska leva, jag ska känna mig fri som aldrig förr.

Och när jag kommer hem, då är det andra bullar som gäller.

Och då menar jag fan inte kanelbullar.


Godnatt, svenska folket. Sov gott.

Av Linda Lindqvist - 7 maj 2010 18:09

Det passar in, det passar in så in i helvetes jävla bra.

Ska bränna ut en skivjävel åt dig med denna låt, så kan du lyssna på

varje gång du saknar mig.. för det är såhär jag känner!


Även om du tog tillbaka allt som du har sagt,

även om du grät och sa "jag har aldrig känt såhär".

Även om du sa förlåt för allt som du har gjort,

skulle jag aldrig se åt dig igen, jag svär.


Om du lovade att ändra dig & bli normal.

Om sa "jag kommer alltid att älska dig",

skulle det inte spela någon roll,

för tro det eller ej, men jag älskar inte dig.

Du får stå kvar, för jag går nu.

Ja, jag går nu!


Jag är starkare än du, ja, jag är starkare än du.

Det har jag lärt mig nu.


Du brände dina broar när du sa det där

som fick mig att förstå vem du egentligen är.

Jag vet, du bär en mask som du tror ingen ser.

Men när du försöker le så ser vi bara den mer.

Du får stå kvar, för jag går nu.


Jag är starkare än du, jag är starkare än du -

jag är så mycket starkare än du,

det har jag lärt mig nu.


Du har sårat mig mer än du tycks förstå.

Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så?

Du som tror på karma & kallar dig lärd,

borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd.


Tack.

Av Linda Lindqvist - 7 maj 2010 17:01

Jag ligger i sängen & är inte kapabel att röra mig. Det brinner i min mage & jag känner mig så hemskt överkörd. Mina magsår tar knäcken på mig. När jag får såhär ont, så känner mig så hjälplös, maktlös & borttappad. Pga det onda så kan jag inte heller tänka klart och jag önskar bara att det går över. Det gör så ont så att jag är blodsprängd i ögonen och tappar andan.

"Åk till akuten" säger folk, men jag vet att det går över & är borta tills dagen efter.. det är aldrig helt bra, det gör alltid ont, men jag kan leva med det dagen efter jag haft en sån här smärta. Nu känns det som jag inte kan leva med det.


Min fina Sandra har fått höra en massa elände från min sida idag.. jag tror att hon är lika förbannad på en viss person som jag är . Dagen har bestått av tårar, ilska, hat & smärta. Jag är glad att jag har henne & att hon finns för mig.

Hon tog även Hugo inatt, utifall jag tappar andan helt & får så ont att jag måste åka in. Det är jag tacksam för! Jag har hellre 20 kopior av Hugo när han är som mest speedad hemma, än att ha såhär ont! Jag gör vad som helst för att slippa.


Samtiigt känner jag mig så jävla värdelös, jag förstår inte hur du kan göra såhär? Varför? Jag har så många frågor.. men jag tänker inte ens fråga. Istället tänker jag stycka dig, stoppa ner dig i en säckjävel och slänga dig i närmsta jävla hav. Så less är jag just nu.. jag blir äcklad.


Kukskalle.


Nu ska jag försöka vila, men jag vänder bara på mig hela tiden och kan inte ligga stilla..

Av Linda Lindqvist - 7 maj 2010 09:45

GODMORGON ALLA MONGOS!


Idag finns det två låtar som stämmer in på mina feelings om karlar.


Beyoncé - Irreplaceable.

The Pussycat dolls - I don't need a man.


Why? Jo för att jag tänker vara singel, leva livet & bara ha så jävla roligt och skita i allt som kallas "problem" och bara leeeeeeeeeeva.

Jag ska sluta förstora upp allting & jag tänker aldrig låta mig själv bli sårad igen. INGEN lyckas pressa ner mig till botten, så har det alltid varit.. MEN, sårad kan man bli ändå. Men nu är det slut med sånt elände!


Så karlar - håll er så jävla långt ifrån mig ni bara kan.

För jag örsk int' & han't ti ;-)

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards