Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 10 maj 2010 22:45

Godkväll!


Äntligen.. framme! Efter ca 12 timmar i bilen så är man framme :) Har käkat lite & tagit en kvällspromenad med syster, men vi båda är nog så trötta så vi stupar vilken sekund som helst.


Meen, jag har ju lovat uppdatering med bilder (som kommer finnas både här & på facebook). Så här är några få av bilderna från idag ;

(NATURLIGTVIS SKITVÄDER, LÄR TILLÄGGAS!!!)


     


Jag trivs! :) Men det är pittväder.


Jag saknar förståss alla mongos i lilla Sandviken. Speciellt Hugo. Mammas lillfis, men Rossa har lovat att pussa på honom en massa från mig..


Hoppas oxå att dom har varit och tapetserat klart min lägenhet nu när jag är borta. Skulle vara roligt om det är klart allting när jag kommer hem :)


Nu den här tiden jag är här så ska jag ge fan i att fundera så mkt. Jag ska bara slappna av & ha det gött :)


Nu ska jag krypa ner i pyjamasen & sova gött.

Nattis.  

Av Linda Lindqvist - 10 maj 2010 06:55

Byebye, Sweden, Byebye.


Sitter i morgonrock, nyduschad. Hårblåsning, påklädning, dubbelkolla packningen så allt är med, frulle & sedan bär det iväg. Vi åker ca 8.00 & är framme ikväll :)


Så nu får alla ni svennar ha det så gött här hemma, för det kommer jag ha där borta.


PUSS & KRAM.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards