Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 18 maj 2010 11:12

Hallådär.

Har sovit som ett mongo inatt. Vaknade klockan 3.00 och har sedan vaknat en gång i timmen sedan dess.. jag gav upp vid 8.00 och klev upp. Har donat runt lite här hemma & har ställt sängen i mitten av sovrummet, eftersom dom kommer och tapetserar imorgon. Snyggt att sova så inatt? Nja. Kanske.


Ska iväg på möte snart, sen upp till åshammar för att måla lite. Ikväll ska jag över till Rossa en snabbsväng för att ge Hugo sprutan. Sen blir det slappa hela kvällen.. måste komma på något att göra imorgon efter lunch & hela torsdagen. Vägrar vara hemma när dom ska tapetsera.. känns som man är i vägen :-P


På torsdag eftermiddag ska jag in på IKEA och köpa en byrå till mitt sovrum. Och så ska jag kika på en ny säng åt Hugo. Ska köpa en 120-säng åt honom.


Ska snart få på mig kläder.. rantar fortfarande omkring i underkläder. Rå-sexig med håret på trekvart, sminket sen igår, mormortrosor & en t-shirt. Fröken Sverige? JAJJEMEN.

Tur att man inte har någon eländig karl här hemma som kan kommentera ;-)


Och på fredag hoppas jag på fint väder.. då ska jag & fågelskrämmaren Daniel Olsson dra ihop ett gäng och spela lite kubb och dricka lite alkohol och ha det trevligt! Får se om det kanske avslutas med krogen, men sånt visar sig! :) Hihi ^^


Näe, dags att få på sig lite jobbkläder..


OCH SEN SÅ SAKNAR JAG MATTHIAS.. Men förhoppningsvis kan vi klämma en en stund någon dag för att snacka lite goja.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards