Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 22 maj 2010 16:35

Min blogg & jag skriver vad i hälvätä jag vill - ge fan i att klicka in på min sida om ni blir störda på det jag skriver. Svårare än så var det inte :-)


Jag har lessnat på att blogga "offentligt". Så jag tänker göra denna blogg lösenordskyddad. Där jag kan skriva av mig när det behövs & precis vad jag vill, som inte kan såra några av människorna som läser. För även om det är min blogg så kan vissa saker anses som jobbigt för vissa läsare & att dom mår dåligt av mina val i livet, så därför kommer jag att lösenordskydda bloggen från och med efter helgen. Dom som vill ha lösenordet till bloggen får lämna en kommentar till detta inlägg - för sen är det försent :P


- - -


Nu till något trevligare! Underbart, fantastiskt väder idag! Sandra ringde och väckte mig imorse.. kom hem sent igår, eftersom jag satt hos Sandra fram till 23.40 igår och pratade skit. Blev som sagt väckt, typ 10.15 imorse.. tog då en dusch & gjorde mig iordning och knatade sedan ner till Sandra igen. Pratade skit som vanligt, och promenerade sedan till ICA för att köpa glass i värmen! Svalkande & gött :)


Sedan har jag varit nere hos Emils mamma i stensätra för att tvätta jordens skitigaste bil.. undra om det bara är saab som blir sådär lortig!? Huh. Blev iallafall mat från sibylla sen o nu slappar jag en stund.. vi ska sedan begé oss till Järbo och grilla hemma hos pappa :) Årets första grillning! Yeah. Sedan låna någon film av pappa och åka hem och inta soffläge och glo film. Finns ju förfan ingenting roligt som händer ändå! Bögviken..


Ska även se om mor min är hemma.. kors i taket så pratade vi i över en halvtimme i telefon häromdagen. Vi brukar inte ha sådär extremt mycket att snacka om, men hon hade mycket nytt att berätta för mig. Jag bara skrattade.. hon också! Vissa människor är ganska pinsamma ändå! :-D Hähä.


Igår var även Adde här & pratade lite strunt ! Så GÖTT att träffa honom igen.. vi var bästa vänner förra sommaren, men när han flyttade & låg inne på sjukhuset så länge så tappade vi kontakten. Nu är han tillbaka i BJ-trakten igen & det var jätteroligt att få lite tid med honom igen! :)


Messade oxå med min saknade Matthias igår. Det behövdes! Gott att höra att han fortfarande finns i min närhet & bryr sig om. Det är bara hans ord som sätter sig varmt om hjärtat.. Han kan, den där Matthias Riihimäki! :) <3


Nej, dags att slappa vidare & därefter rejsa upp till järbooow.


IMORGON ÄR MIN ÄLSKADE UNGE HEMMA I TRYGGHETEN IGEN!

Fyfan, vad gott.. han hör hemma här!

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards