Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 12 maj 2010 19:42

Godkväll, godkväll!


Idag har vi varit ute med farbror och åkt runt o kika på en massa. Knäppt massor av fina kort men dom lägger jag in imorgon. Örsk inte nu ;P


Nu sitter man isängen intryckt i ett hörn & försöker skriva. Delar dubbelsäng med lillasyster, men hon har snott både min kudde & all plats så man får snällt möla sig in i ett hörn o se glad ut.. spö ska hon ha.


Annars då? Tankarna rensas och jag börjar inse mer och mer vad jag vill ha och hur jag vill ha det. Jag vill ha en familj och det är vad jag kommer kämpa för nu.. mer behöver jag inte förklara :)


Av Linda Lindqvist - 12 maj 2010 11:09

Godmorgon!

Trodde aldrig att jag skulle somna igår pga min långa tupplur på em/kvällen. Men strax före tolv så slocknade jag ändå & sov fram tills 10.30 idag. Nu har jag nyss tagit en dusch och gjort mig iordning . Solen skiner & värmer idag.. härligt värre! Vi har som vanligt inga planer för dagen, men det är det som är meningen! Bara slappa & ta't lugnt och ta dagarna som den kommer. Åka runt o kika och bara ha det mysigt! :)


Nej, nu blir det frukost & äventyr! :-)

Hoppas alla har det bra där hemma.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards