Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Linda Lindqvist - 14 maj 2010 23:18

Jag saknar min fina Hugo nå extremt.

Det sägs att när man skaffar ett barn, så lever man resten av sitt liv med hjärtat utanför kroppen. Nu förstår jag meningen med det. Jag är en överbeskyddande mamma, i ständig oro att "tänk om det händer något".. Det är nog dom flesta mammor, men att mista Hugo skulle vara som att mista livet.


Åh, jag saknar honom så det skär i bröstet.. men snart får jag hålla om mitt hjärta igen. Min andra halva. Det är egentligen bra för honom att få vara ifrån "tjat-mamma" som han så fint kallar mig ibland. Det är som en ritual för mig när han ska gå ut & leka te.x såhär låter det alltid ;


Jag ; Hugo, kommer du ihåg vart.....

Hugo ; JAAAAAAAAAAAAAAA, MAMMA! Jag får INTE vara på parkeringen, jag får bara vara i lekparken & på baksidan så du kan se mig & jag måste säga till om jag går in till någon kompis. JAG HAR FATTAT DET NU!!!!!


Vilken unge.. men jag är ju bara rädd om honom :-)

Min fina skatt.


Nu är klockan en massa mycket & jag ska strax möla ner mig i säng. Ska knata ner & ta kvällsciggen nu bara, sen kommer john-blund och kastar en massa skräp i ögonen på mig så man slocknar gött!

Och då ska jag begé mig in i drömmarnas värld där man får sparka pungkulorna av vissa karlar & sedan skratta så man kiknar, utan att få skit för det sen ;)

Vissa förtjänar ett tryn-klask. :-D

Av Linda Lindqvist - 14 maj 2010 20:01

Go'kväll.

Sov en sjuhelvetes massa timmar inatt igen. 12 timmar (igen). Undra hur omställningen blir när jag kommer hem!? Jisses.


Vi har varit ute och donat. Hälsat på en kompis till pappa & bara slappat runt hela dagen. Perfekt. Jag ska ta en promenix snart, trots skitvädret, men ska ut och ta en promenad innan det är dusch & sängdags.


. . .


Sen så vill jag bara framföra att mitt liv är mitt liv & i det lilla livet gör jag mina egna val. Punkt slut :-) D SKA VA GÖTT & LEVA!!! :)


Näförfan, nu äre andra bullar! ;-)

tjoflöjt.

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards