Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Lördag.

Av Linda Lindqvist - 29 maj 2010 08:48

Godmorgon lördag.

Vilket pissväder! Jag var in på yr.no och kikade hur vädret skulle bli resten av dagen. Regn, moln, regn, moln. Är det inte typiskt? När det är cruising och allt. Men så är det alltid när det händer något roligt i Sandviken.


Idag nu på förmiddagen så ska vi vandra ner till Sandra & hjälpa henne med en sak. Sedan blir det hem & börja göra mig iordning. Klockan 15.00 kör Emil upp Hugo till pappa i Järbo, och jag ska invänta Anna som kommer ca 16-17, och då ska vi vandra till Vallhov, hem till Tina, för lite fest & grillning. Sedan bär det av ner till Stan för att glo på bilar & ha trevligt. Hoppas på uppehåll från regn!

Annars blir det väl att släpa med paraflax och se dum ut :-)


Hugo sitter & kikar på barnprogram, och jag ska ta tag i disken, vika tvätt, bädda sängar & pyssla lite innan vi ska trampa ner till Sandra.


Bloggar mera innan jag drar till Vallhov!


  

 
 
johanna*

johanna*

29 maj 2010 10:09

sv. tack så jättemycket! va gullig du är! :)

http://johannanehvonen.blogg.se

 
Magnus

Magnus

29 maj 2010 13:06

Hej, hur är det att vara mamma så ung? Måste varit jobbigt att få barn i 14 års åldern!!? Var det planerat? Hoppas du har det bra i Sandviken, raggarhålan nr2 (efter Enviken) hehe

http://magnuspremberg.bloggagratis.se

 
Magn us

Magn us

29 maj 2010 13:39

Ja, det finns ju inget som säger att unga mammor är sämre än äldre. Det ska ju regna just nu i Falun också men det är fint väder. Hoppas det håller i sig för det är snart dags att bege sig till festivalen igen. Har du tänkt bli mormor när du är 28? Det är såna som du som får mig att känna mig gammal. höhö

http://magnuspremberg.bloggagratis.se

 
DAV!IN

DAV!IN

29 maj 2010 14:01

Hej jag som snart är 14år underar hur det gick till att du fick barn vid 14års åldern...vad sa dina föräldarar,skolan och allt annat!??
Jag dömer inte dig för du hade ju dina anledningar att behålla Hugo. Men det skulle vara jätte kul att få höra om den delen i ditt liv :)

http://d-rated.bloggplatsen.se

 
Linn

Linn

29 maj 2010 15:56

Hej jag närmar mej 14 och nyss så visade det sig att en av mina kompisar(lika gammal som jag) var gravid och jag undrar som så många andra om hur det kan vara att få barn vid 14 års ålder och hur omvärlden tar det? jag vet vad mina päron skulle säja(skrika...) om jag beättade att jag var gravid. Vad sa dina kompisar? Jag bara undrar...

http://www.linn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 20:03

Denna blogg kommer tas bort. Ny blogg finns på www.Powder.bloggplatsen.se ...

Av Linda Lindqvist - 14 september 2010 13:35

Hej & hå! 7.30 kom mamma hit imorse & var hemma med Hugo medans jag traskade iväg till skolan för att göra ett prov som gick sisådär.   Kom hem igen strax före klockan 10, och då sov Hugo fortfarande. Klockan 11.40 slog han upp ögonen.. feber...

Av Linda Lindqvist - 13 september 2010 17:44

Hittils har födelsedagen varit bra! Nästan.   Vid 9.30-tiden ringde Hugos fröken från skolan. Hugo hade kräkts jättemycket & hade feber. Fort på med kläder & rusa ner för att hämta hem lillskrutt! Så hängig han var! Mammas hjärta. Pratade lite ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 21:56

Väldigt besviken på människor som lovar saker - men aldrig kan hålla det..   Varför ens lova? ...

Av Linda Lindqvist - 10 september 2010 07:46

Jag är tacksam. Jag är tacksam över att familjen Lund existerar.   Jag & Emil har hängt ihop länge. Med åren så har jag lärt känna en sån fin & härlig familj/släkt. Familjen Lund har med åren alltid funnits till hands för mig, vilket jag är tac...

Presentation


Linda - född 89 - Sandviken.

Mamma till min prins Hugo, född -04.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards